מכון שי דף הבית » יצירתיות בכף היד
לשיינדי, שלום
אני בת 28, קיבלתי תואר בהוראה לפני 6 שנים, עבדתי בהוראה,
אך הרגשתי שאיני ממצה את עצמי ותחום זה אינו מתאים לי.
אני רוצה לעשות הסבה מקצועית, למרות שזה קשה יותר בגיל שלי כשיש כבר ילדים.
אשמח מאוד לשמוע את מסקנותיכם מהאבחון בתקווה שזה ייתן לי כיוון להמשך.
תודה רבה
דיסי
דיסי יקרה!
לאור נתוני כף ידך אני בהחלט יכולה להבין את חוסר הסיפוק שלך בהוראה.
מיד במבט ראשון אנו מבחינים כי האצבעות שלך קצרות יחסית לעומת כף היד הגדולה שלך.
כף היד מייצגת את החלק הפיסי שבמוח, הצרכים הבסיסיים,
האינסטינקטים, תחושות בטן והרגשות הראשוניים.
האצבעות מייצגות את האמונות, דפוסי חשיבה והתנהגות הנרכשים,
תהליכים מנטליים והתפתחות שכלית.
אצבעות קצרות לא הרחיקו לכת מהגוף הפיסי. הן קשובות אליו יותר.
זה אומר שהאדם מגיב מהאינסטינקטים ומהרגש ולאו דוקא מתוך מחשבה הגיונית ומחושבת.
תהליך זה גורם לאדם לחפש תשובות לשאלות שונות לא בעולם ההגיוני בחוץ, אלא בתוך עצמו,
במקום הכי עמוק ואינדיבידואלי מתוך יצירתיות, אינטואיציה ודמיון.
מובן אם כן, שכבעלת אצבעות קצרות אינך מוצאת סיפוק והנאה
בתהליכי למידה ממושכים וחוזרים על עצמם.
הנפש היצירתית מדברת מבפנים ותובעת סיפוק והשלמה.
אין מדובר ביצירתיות בלבד, שבה אדם לוקח חומרים קיימים ובונה מהם משהו חדש וייחודי
אלא בגילויים והמצאות של מושגים וצורות חשיבה חדשות.
לאלברט איינשטיין לדוגמה, שהגה את תורת היחסות, היו אצבעות מאוד קצרות.
וכחוקר, הוא לא עסק בבדיקות מעבדה, אלא במחשבה ובהגות על חוקי הטבע.
הוא השתמש בדמיונו כדי להבין את מהירות האור, במקום רק לבדוק אותה.
אלה אנשים שבונים, פעמים רבות בסיס, שאחרים משתמשים בו.
בסיס שהופך להיות חלק מובן מאליו במציאות, כאילו היה שם תמיד.
המלצתי לך, להתפתח באמנות ויצירה, ללמוד ולייצר שיטות חדשות בתחומי האמנות השונים.
אוהבת לנתח כף יד?
בואי ללמוד קורס בהתכתבות 'פסיכו-כירולוגיה'. בטוח שתהני.
אם ביצעת את כל האתגרים בהצלחה
תקבלי גישה להשתתף בחינם
במפגש זום שיגלה לך סודות
על הבנת תהליכי המחשבה של האחר.
מתעניינת בלימודי מורפולוגיה
אבחון תווי הפנים ושפת הגוף?